من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مو به مو سفید شدم...

 

 

 

گراهام بل عزیز تلفنی که زنگ نمی زند چه نیازی به اختراع داشت؟!

حوصله ات سر رفته بود ” چـــسب ِ قــــلب ” اختراع می کردی؛

می چسباندم روی این تـــرک هــای قـــلب ِ صـــاحب مــــرده...

و غــــصه ی زنگ نخوردن ِ تلفنی،

که اختراعش نکرده ای را نمی خوردم...

ساده بگویم گراهام بل عزیـــز...!

توی حال ِ این روزها من، تــو هم مقصری...

 

 

 

آدم بـــرفی نبودم،

 که به پایت یک شبه آب شوم...

مــــن؛

مـــو بـه مـــو ســـفید شدم...!

 

 

 

منو که میذارین تو قـــبر،

بزنین رو شونم و بگین:

هـــی رفـــیق...!

ســـخت گـــذشت... ولی دیدی گـــذشت...؟!



نظرات شما عزیزان:

anahitaa
ساعت15:20---20 مرداد 1392
ه به آمدن کسی دلخوشم و نه از رفتن کسی دلگیر!

بی کسی هم عالمی دارد...!


مهدیه
ساعت19:40---13 مرداد 1392
slm
webet ghashangtar shode
chera dg webe man nemiyay
likidamet dg nayoomad
akhe in ch linkidaniye?


sia
ساعت17:34---5 اسفند 1391
هر بار که می خواهم به سمـتـت بیایم یادم می افتد
”دلـتـنـگی”
هرگز بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست….!



مهدیه
ساعت9:56---4 اسفند 1391
سلامتی پسری که به یاد عشقش داره عرق میخوره...!

اما نمیدونه عشقش داره زیر یکی دیگه عرق میکنه..!!!!!


mahsa
ساعت10:29---28 بهمن 1391
باور ڪــُــنید اِتِفاقِ مُهِمے نَیــُـفتـــاده

فــَــقــَـط بــَــندِ دِل دُختَرَڪـــے پاره شُده مِثلِ تَسبیح

مَـטּ خــُـودَم چِشم دوختـہ اَم بـہ اُمیدِ وقوعِ یِڪ اِتِفاق

ڪـہ اِتِفاقا رُخ نِمے دَهد...!

آپم
.
.
.
آپم


mahdiye
ساعت19:36---26 بهمن 1391
حرف هایم...دلخوری هایم...
دلتنگــــی هایم...
و تمام اشک های مـن...
بمانـد بـرای بعد
تنها به من بگو
با او چگونه میگذرد

که با مـن نمی گذشت؟؟!


narges
ساعت14:21---21 بهمن 1391
salam dadshi mamnunam ke behem sar zadi bebakhsh dir umadam bazam pisham biya mrc

mehran
ساعت1:58---19 بهمن 1391
سلام

شرمنده دیر اومدم

ببخشید

بیا وبم و آپ جدیدمو بخون و اگه میتونی کمکم کن

منتظرم

ممنون


Zahr
ساعت13:48---17 بهمن 1391

عاشق شدم و عذاب را فهمیدم / رنجیدن و اضطراب را فهمیدم
در چشم تو عشق را ندیدم اما / معنای دل کباب را فهمیدم
هر روز خطاهای تو را بخشیدم / تا بخشش بی حساب را بخشیدم


narges
ساعت13:46---17 بهمن 1391
salam dadashi mrc ke behem sar zadi

Zahra
ساعت6:50---17 بهمن 1391
زیادی عاشق نشو...
زیادی اعتماد نکن...
چون همون زیادی بعدا
زیادی داغونت میکنه


mahsa
ساعت11:37---16 بهمن 1391
دستــ ـم را بالا مــ ـی برم



و آسمان را پایین مــ ـی کشـــ ـم



مــ ـے خواهــــــ ـم بزرگــــــ ـی زمین را نشان آسمان دهـــــــ ـم !



تا بداند



گمشده ے من



نه در آغــــ ـوش او . . .



که در همین خاک بـــــــ ـی انتهاست



آنقدر از دل تنگـــــ ـی هایـــــــ ـم برایش



خواهــــــ ـم گفت





تا ســـ ـرخ شود . . .



تا نــــ ـم نــــ ـم بگرید . . .



آن وقت رهایش مـــ ـی کنــــــــ ـم

و مـــ ـی دانــــــ ـم

کســــــ ـی هــــــ ـرگــــــ ـز نــــــ ـخواهد دانست



غـــــــ ـم آن غروب بارانـــــــ ـی

همه از دلتنگـــ ـی هاے من بود


mahsa
ساعت11:37---16 بهمن 1391
دستــ ـم را بالا مــ ـی برم



و آسمان را پایین مــ ـی کشـــ ـم



مــ ـے خواهــــــ ـم بزرگــــــ ـی زمین را نشان آسمان دهـــــــ ـم !



تا بداند



گمشده ے من



نه در آغــــ ـوش او . . .



که در همین خاک بـــــــ ـی انتهاست



آنقدر از دل تنگـــــ ـی هایـــــــ ـم برایش



خواهــــــ ـم گفت





تا ســـ ـرخ شود . . .



تا نــــ ـم نــــ ـم بگرید . . .



آن وقت رهایش مـــ ـی کنــــــــ ـم

و مـــ ـی دانــــــ ـم

کســــــ ـی هــــــ ـرگــــــ ـز نــــــ ـخواهد دانست



غـــــــ ـم آن غروب بارانـــــــ ـی

همه از دلتنگـــ ـی هاے من بود


mahsa
ساعت11:36---16 بهمن 1391
دستــ ـم را بالا مــ ـی برم



و آسمان را پایین مــ ـی کشـــ ـم



مــ ـے خواهــــــ ـم بزرگــــــ ـی زمین را نشان آسمان دهـــــــ ـم !



تا بداند



گمشده ے من



نه در آغــــ ـوش او . . .



که در همین خاک بـــــــ ـی انتهاست



آنقدر از دل تنگـــــ ـی هایـــــــ ـم برایش



خواهــــــ ـم گفت





تا ســـ ـرخ شود . . .



تا نــــ ـم نــــ ـم بگرید . . .



آن وقت رهایش مـــ ـی کنــــــــ ـم

و مـــ ـی دانــــــ ـم

کســــــ ـی هــــــ ـرگــــــ ـز نــــــ ـخواهد دانست



غـــــــ ـم آن غروب بارانـــــــ ـی

همه از دلتنگـــ ـی هاے من بود


mahsa
ساعت11:36---16 بهمن 1391
دستــ ـم را بالا مــ ـی برم



و آسمان را پایین مــ ـی کشـــ ـم



مــ ـے خواهــــــ ـم بزرگــــــ ـی زمین را نشان آسمان دهـــــــ ـم !



تا بداند



گمشده ے من



نه در آغــــ ـوش او . . .



که در همین خاک بـــــــ ـی انتهاست



آنقدر از دل تنگـــــ ـی هایـــــــ ـم برایش



خواهــــــ ـم گفت





تا ســـ ـرخ شود . . .



تا نــــ ـم نــــ ـم بگرید . . .



آن وقت رهایش مـــ ـی کنــــــــ ـم

و مـــ ـی دانــــــ ـم

کســــــ ـی هــــــ ـرگــــــ ـز نــــــ ـخواهد دانست



غـــــــ ـم آن غروب بارانـــــــ ـی

همه از دلتنگـــ ـی هاے من بود


neda
ساعت18:45---12 بهمن 1391
بار خواب ديدن تو... به تمام عمر مي‌ارزد پس نگو... نگو که روياي دور از دسترس، خوش نيست... قبول ندارم گرچه به ظاهر جسم خسته است، ولي دل دريايست... تاب و توانش بيش از اينهاست. دوستت دارم و تاوان آن هرچه باشد باشد

mahsa
ساعت12:13---11 بهمن 1391
رویاهایم را در کنار کسانی گذراندم که بودند ولی نبودند

همراه کسانی بودم که همراهم نبودند

دلم را کسانی شکستند که هرگز قصد شکستن دل آنها را نداشتم

و تو چه دانی که عشق چیست

عشق سکوتی است در برابر همه اینها!


ریحان
ساعت17:57---9 بهمن 1391
سلام مث همیشه عالی بود خیلی خیلی قشنگ بود میسی که خبرم کردی

sia
ساعت23:52---8 بهمن 1391
خدایــــــــــــــــــــــــــ ــا
ایوب را بفرست
تا برایش از صبر بگویــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــم


سبخ زار
ساعت18:40---7 بهمن 1391
آسمان دلم هواي تو كرده است

اما مي دانم

باز هم باراني ست.

مثل مطالب قبلتون خيلي زيبا بود!
آپم خوشحال ميشم سري بزنين


sia
ساعت0:32---7 بهمن 1391
زمانی فراموشت میکنم ک بالای سنگ قبرم با افسوس بگویی کاش زنده بودی

Saman.TanhaTarinTanha
ساعت21:38---6 بهمن 1391
دوست داشتن یعنــــی اونی که اگه صــــــد دفعه هم ناراحتــــش کنی ،
هربار میـــــــگه این دفعه آخـــــریه که می بخشــــــمتو با اخـــــم میاد توی بغــــــلت...
salam dadash... ,vaghean poste ghashangi bood, mesle hamishe.. bebakhshid dir oomadam


sogand
ساعت21:53---4 بهمن 1391
salam dadasham.migam joneaji ye bar chizaye ghashang ghashang bezar to apet.inaee ke mizareee kheyli ghashangan ama kheyli ham ghamgin

mahsa
ساعت8:17---4 بهمن 1391
سـَرکـ می کشی در خواب ـهـایـ َم



تــا دست ِ خــالی از تـــو بـاز نگـردَم

.

.

خیـالی نیست !



کـابـوسـ هـا بـا تو شیرینـ تـر است!

kh ali bud merc


حسین
ساعت1:42---4 بهمن 1391
مرسی که خبرم کردی.
الان چند تا عکس جدید گذاشتم تو وبم بهت پینهاد میکنم بری صفحه اول و دومش رو ببینی,پشیمون نمیشی.
راستی مطلب آخریت خیلی باهال بود.
به قول مصطفئ رفیقم:این که تو سینه ما خیلی طرفدار داره واسه ما قلب نیست,قبرستون ارواح کثیف.
منتظرتما.
بای.


نداااا
ساعت23:04---3 بهمن 1391
چی بگم اخه انقدوبلاگت قشنگه که قابل توصیف نیستش
واقعازیباست!!!!!!!
عالـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــیـــــــــــــــ ـــــــــــه


sia
ساعت15:02---3 بهمن 1391
در هنگام مشکلات سکوت کن . شاید خدا هم حرفی برای گفتن داشته باشد . . .
قشنگ بود
آپم
انگار دیگه سر نمی زنی
از یاد رفتم


mahsa
ساعت14:39---3 بهمن 1391
خداحافظ...

آخرین کلامی که از تو شنیدم

و باز قصه‌ی تلخ جاده و آن راه بلند...

که تو را از خلوت من می ربود

آسمان می گریست

شیشه ها می گریستند

و من مبهوت رفتنت

در پس شیشه های مه آلود

بغض دردناکم را بلعیدم

دیوانه وار خندیدم

و تو را بدرقه کردم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, ] [ 2 بعد از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 1033
بازدید کل : 195123
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1